czwartek, 13 lipca 2017

OK!!!


OK DRUŻYNO!
NIE MOŻNA ZAŁAMYWAĆ RĄK!
TRZEBA DALEJ ŻYĆ!
MARK NIGDY BY SIĘ NIE PODDAŁ!

...

WIĘC CHCIAŁABYM SKOŃCZYĆ TĘ HISTORIĘ, BEZ WZGLĘDU NA TO JAK BARDZO NAMIESZAŁAM, GDZIE ZASZŁAM, JAK NAPSUŁAM KRWI I WYSTAWIŁAM NA POŚMIEWISKO LEGENDARNĄ 11 INAZUMY.
NALEŻY SIĘ ZAKOŃCZENIE - I JUŻ.





TYLKO

PROSZĘ O JEDNO


GDYBY ROZDZIAŁ SIĘ NIE POJAWIAŁ

TO

TO JEST MÓJ MAIL:

patiszon2679@gmail.com


ŚLIJCIE SŁOWA OTUCHY, MOTYWUJCIE, ŚLIJCIE WENĘ 

ALBO

PO PROSTU POPISZMY O INAZUMIE! 

TO NAJLEPSZY SPOSÓB ŻEBY WRÓCIĆ DO NASZYCH BOHATERÓW!







<3 

7 komentarzy:

  1. Da się zrobić 😁 zapiszę sobie twojego maila

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Czytam to opowiadanie od bardzo bardzo dawna... i to właściwie pierwsze opowiadanie o IE jakie czytałam i ciesze się, że powracasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że trochę się spóźniłam, ale proszę, zrób zakończenie. Niech dziewczyny wrócą!
    Bardzo proszę
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz. Jestem twoją fanką. Naprawdę cię podziwiam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mi nie idzie moi drodzy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj powstał serwer na discordzie o tematyce Inazumy Eleven. Co tam będzie się działo? W skrócie będziemy razem pisać, gadać, główkować, fangirlować, dzielić się swoimi shipami, artami i tak dalej... Tu masz zaproszenie:

    https://discord.gg/pTekPMy

    Po założeniu discorda wystarczy, że w nie klikniesz. Przy okazji, na początku wiem, że będzie nas tam mało a chciałabym by ten serwer się rozwijał więc jeżeli możesz, to zareklamuj to u siebie w książce lub zaproś tam swoją przyjaciółkę. Będzie mi naprawdę miło. A no i oczywiście za zapraszanie wielu, wielu ludzi mogą być jakieś wyższe rangi lub inne fajne nagrody. Jeżeli masz jakieś pytania, na wszystko odpowiem. Ahh, zapomniałabym, na 27 odcinek w dubbingu polskim odbędzie się jakaś impreza, coś jeszcze wymyślimy. Przypominam o dołączaniu i reklamowaniu. Prepraszam za spam ;__;

    OdpowiedzUsuń