wtorek, 30 grudnia 2014

Liebster Blog Award! (x2)

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Huh huh huh :D Cóż, nie spodziewałam się, że znowu zostanę nominowana do LBA (stąd "(x2)" w tutule).  
Chciałabym podziękować za to tigrarii sk (jeśli źle napisałam wybaczcie! :O ). Cóż, po ostatnich... ee... wydarzeniach na tym blogu, doszłam do pewnego wniosku, ale muszę to ładnie ubrać w słowa. Więc przejdźmy do pytań:


Moje pytania:
1. Dlaczego właśnie ten temat bloga?

Chyba nie umiem odpowiedzieś konkretnie na to pytanie... Inazuma Eleven to było moje... chyba szóste czy siódme anime, które oglądałam. Bynajmniej zakochałam się w Inazumie. Pomyślałam, że fajnie by było stworzyć własną historię IE... 
2. Jak zaczęła się twoja przygoda z tym o czym piszesz?

Zacząło się to wszystko od bloga Keiszy i Liny :D Jakoś tak mnie natchnęło... 
3. Czy lubisz anime? Jeśli tak, to jakie jest twoim ulubionym?
Uwielbiam! Ulubionym? Hm... Inazuma i Haikyuu!! 
4. Ulubione słodycze?

Batony - Snickers, Mars... ale Lion już nie bardzo XD 
5. Jaki sport lubisz najbardziej?

Jejku... Siatkówka, jeździectwo, piłka ręczna, piłka nożna koszykówka... Ale najbardziej pierwsze trzy <3
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Osiągnąć szczyt w siatkówce i jeździectwie, na swoim ukochanym wierzchowcu :D 
7. Jakie masz hobby?

Sport, czytanie książek, słuchanie muzyki, pogrążanie się w marzeniach, pisanie czegokolwiek :D  język japoński i nałogowe zbijanie szyb piłką do nogi <3
8. Lubisz czytać? Jeśli tak to jaki gatunek? Jaka jest twoja ulubiona książka?

Uwielbiam! Wszystkie gatunki. Dla mnie nie ma różnicy - moja zasada: Ciekawe to fajne :D A ulubionej książki nie mam... ale za to mam ukochane książki. "Niosąca Radość" - K. Czarnota, wszystkie powieści z serii Misja: przetrwanie B. Grylls'a, "Niepokonany Seabiscuit" i Harry Potter - wszystkie części :D
9. Jaką nadnaturalną umiejętność chciałbyś/chciałabyś mieć najbardziej?

Zatrzymywanie czasu :D Podczas testów to by się przydawało jak nic innego :D 
10. Oglądasz seriale czy filmy? Jakie są twoje ulubione?

I to i to, ale częściej filmy. "Mój przyjaciel Hachiko", "Titanic", "Kevin sam w domu/ w Nowym Jorku"... Takie klasyki :D
11. Co chciałbyś w sobie zmienić, a co uważasz za swoje zalety?

Zmienić bym chciała to, że czasem mówię to, czego nie powinnam i... szczerość... XD ^^'  Za swoją zaletę uważam wytrwałość i ambicję. 


Teraz kogo nominuję:
1. Kryształowa
2. Levy McGarden
3. Sakura Haruno
4. Martyna Strzezik
5. FanOfInazuma11
6. Leonessa de Argentum
7. tigraria sk

Moje pytania:
1. Zdarza ci się czasem mówić do siebie albo podśpiewywać w miejscu publicznym? XD
2. Jakie było pierwsze anime które oglądałaś?
3. Jak postrzegasz ludzi natrętnych ale motywujących innych do walki i wytrwałych? 
4. Jak zaczęła się Twoaj przygoda z pisaniem? Był jakiś konkretny cel/impuls/wizja?
5. Lubisz czytać? Jak tak to jaki gatunek literacki uważasz za najciekawszy? 
6. Jest jakieś anime (nie licząc IE)  które szczególnie Ci się spodobało i zachęcasz wszystkich do obejrzenia?
7. Czy piszesz opowiadania w zeszytach? XD
8. Jakbyś była animagiem (powiało Harry'm Potter'em) to w jakie zwierzę byś się zamianiała?

Koniec :D 

7 komentarzy:

  1. Kyaaaaa.! *blush* Czym sobie zasłużyłam? Przecież nie jestem taka dobra jak Ty. Jeeeeeeeejku dziękuję <3 Od tego to w ogóle powinnam zacząć :D
    Aaaaaaaaaaaaa *siedzi z rozdziawioną gębą* i co ja mam teraz zrobić? Nie pozostaje mi nic innego jak odpowiedzieć na pytania i kogoś nominować :D *podekscytowana*
    Nawet nie wiesz jak strasznie mnie to zmotywowało do pociągnięcia historii dalej :3
    A ten rozdział co Ci obiecałam to nadal się rodzi w bólach porodowych D:
    Mam tyyyyyle pomysłów i taaaaak mało czasu *deprecha* Mam nadzieję, że jak najszybciej mi to wyjdzie :3
    Jeszcze raz ARIGATO <3
    Normalnie chyba Cię kocham :D A przynajmniej uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, ta, ta. Ty nie jesteś dobra? Jaaassssnne...
      No, tak :D Trzeba nomionować XD
      Właśnie czekam i czekam, ale nie myślę że się niedoczekam tego rozdziału XD Cały czas czekam :D
      Dziękuję za wszystko ;)
      Oj, ja ciebie też XD

      Usuń
  2. Jejku! Bardzo Ci dziękuję. :D
    * skacze z radości*

    OdpowiedzUsuń
  3. Starunna przepraszam, że nie odpowiedziałam, ale po prostu miałam brak czasu. Ciągle tylko nauka i nauka. Ale obiecuję już, że mój blog ruszy lada moment. Aby tylko patrzeć :) Naprawdę jeszcze raz cię bardzo przepraszam. Postaram się, jak najszybciej na nie odpowiedzieć i kogoś nominować :) Jeszcze raz naprawdę bardzo cię przepraszam. Mam jeszcze u ciebie zaległości więc idę je nadrobić i pokomentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, rozumiem. Sama czasem tak mam ;)
      To czekam na nowy rozdział :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń