poniedziałek, 26 sierpnia 2013

29. Pokaz mody

Keytlin od rana chodziła cała roztrzepana. Niedawno dowiedziała się, że dwie przyjaciółki Lany gdzieś pojechały.
- Nie możesz? Szkoda… - projektantka wyłączyła telefon – Jednak trzy!
- Ja, Silvia i Nelly możemy ci pomóc! – powiedziała Flora
- Dzięki! Potrzebuję jeszcze…
- Cześć! – Axel pocałował Keyt w policzek
- …modela… - dziewczyna zmierzyła Axela chytrym spojrzeniem
- Ja odmawiam!
- Proszę!
- Co mam zrobić? – Axel uległ
- Będę cię musiała… przebrać…
- Kiedy jest pokaz? – zapytał Florayna
- Za dwa dni. Musimy się wyrobić. Ja jeszcze muszę was zmierzyć, uszyć i make-up – powiedziała Keyt – Będziecie wyglądać obłędnie!
- Taaa… - mruknął Axel
****
Flora mieszkała u Keytlin. Nathan musi zostać jeszcze kilka dni w Grecji. Wróci za tydzień . Trzeba uczcić zwycięstwo.
- Stary! Co to było z tą dziewczyną? – zapytał Michai
- Co? E… Nic…
- Aha. Bo uwierzę – chłopak dźgnął Swift’a w żebra – No?
- Michai! Jeszcze jedno pytanie i się na ciebie rzucę! – ostrzegł niebiesko włosy
- Dobra! Chciałem tylko zapytać czy coś…
Nie dokończył, bo Nathan skoczył na niego, spychając go na podłogę i okładając poduszkami.
- Hej! – do pokoju weszły dziewczyny – Spokój!
Chłopcy uspokoili się. Zaraz wybuchli śmiechem. Dołączyła się Jess a potem Dana.
- To co? Mała impreza? – zaproponowała ta pierwsza
- Jedziemy!
Po chwili jechali żółtym samochodem bez dachu. Wstali z siedzeń, muzyka na ful, piski fanek i prychanie zazdrosnych facetów.
- Jedziemy! – krzyknęli razem
Kierowca miał z nimi niezły ubaw. Fale dźwiękowe prawie rozwaliły szyby w sklepach. A siedzący za kierownicą czasem złapał albo dostał różą i jakimś innym kwiatkiem. Zaczęli śpiewać. Piosenka składała się z refrenu i cały czas „na na na nana na na…”. Dojechali w końcu do klubu imprezowego. Oczywiście, musieli być trzeźwi. Bawili się w najlepsze…
****
Tymczasem Keytlin szyła niebieską sukienkę. Weszła Lana.
- Cześć! Byłam w Spa, tam pracuje moja siostra i czasem muszę jej pomagać. Opowiedziałam o przymiarce, i mogłabyś robić nadgodziny jako facetka od akupunktury (tutaj punkt dla nieokreślonej xD ) – powiedziała
- Kiedyś skorzystam. Słuchaj, chyba coś pokopałam… przymierz ją!
- Okej.
Po chwili przed Keytlin stała blondynka w niebieskiej sukience.
- Wiedziałam! Szef zszedł o trzy milimetry…
- To jeszcze nie katastrofa…
- … a tu na dole? To miał być pokaz sukni wizytowych, a nie na imprezę…
- No fakt… ale tutaj możesz obciąć, i przyszyć wokoło tali. Możesz doszyć końcówki materiałów, robiąc tren. Zrób z „ pokazu sukni wizytowych” na „ pokaz sukien wielo-użytkowych .”
- Spróbuję…

****
- Opiłam się… -stwierdziła Jess
- Kieliszkiem szampana? – zapytał Michai
- Nawet połową… - dodała Dana
Jess jakoś dotarła do hotelu. Oczywiście przy pomocy przyjaciółki. Michai znów zaczął temat Flory i Nathana.
- Ile razy mam ci mówić?! – krzyknął zdenerwowany Swift – Nic mnie nie łączy z nią!
- Taa…
Chłopak rzucił ostrzegawcze spojrzenie rozbawionemu przyjacielowi.
****
Keytlin była sparaliżowana. Dziewczyny, a co najfajniejsze Axel (to dla was dziewczyny!) byli już gotowi. Czekali na rozpoczęcie pokazu. Chłopak czuł się bardzo zażenowany. Pasemka nie wyszły takie jak trzeba. Wizażystka zabalowała i była lekko, tego… Pomieszała farby i zamiast szkarłatnego blondu wyszedł kolor niebieska laguna.
- Wyglądam jak idiota! – powiedział do swojego odbicia w lustrze
Wygląd był dość komiczny. Jeszcze musiał wyjść w garniturze z bluzą Raimon. Chociaż pocieszenie było takie, że ciuchy były wygodne.
- Wołają nas! – krzyknęła Keyt – Lana, Fog, Celia, Nelly, Flora i Axel. Go!




Zapowiedź!
Wow! Pokaz był świetny! Teraz czes na najlepsze: mecz Axela Marka i Juda! Jednak czy wszystko pójdzie po myśli chłopców? Co będzie z Nathanem i Florą? Jaki będzie koniec? Jude odpowie sobie na kilka pytań... Czytajcie następny rozdział pt. "Mecz po włosku!". Będzie super!


---------------------------------------
Cześć!
Na początku, chcę was przeprosić. Myślałam, że ten rozdział będzie super. Miałam wrzucić kilka fotek, ale niestety, nie znalazłam osoby która by mi pomogła, a zdjęcia w paincie... Szkoda gadać... Przepraszam...
Dedykuję rozdział... 
Moim stałym czytelnikom. Dziękuję, że jesteście ze mną!

Zawiodłam siebie, i was... 
Sory... :(


12 komentarzy:

  1. Extra rozdział !
    Po prostu padłam kiedy przeczytałam o tej siostrze w SPA.
    Ej, Axel ma "niebieskie" włosy ? (Ciekawa jestem miny Nathana jak o tym usłyszy xD)
    Za co ty nas przepraszasz ? rozdział był super.
    Oj tam nie przejmuj się zdjęciami.
    Nie mogę się doczekać meczu !
    WENY i innych takich !
    nieokreślona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawiodłaś. !! :*
    Haahaa.!! Axel modelem.!! Łiii. :3
    Czekam na następny. !! ^^
    Weny
    Weny
    I jeszcze raz
    WEEENY.!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?
      :D Wiedziałam, że wam się spodoba
      JA też!
      Dzięki
      Dzięki
      i jeszcze raz
      Dzięki i tobie też!

      Usuń
  3. Właśnie, nie zawiodłaś
    Fajne
    Weeeny
    Weeeny
    Weeeny
    I Jeszcze Raz
    Weeny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra rozdział !
    Padłam kiedy przeczytałam o siostrze w SPA.(POMOGŁAM)
    Axel ma "niebieskie" włosy ? Ciekawe jaką będzie miał minę Nathan jak o tym usłyszy XD
    A za co ty przepraszasz ? rozdział był, jest i będzie super.
    Oj tam ze zdjęciami, Nie zawiodłaś ! Więc nie smutaj bo ja też zacznę no.
    weny i tego czego ci trzeba !
    nieokreślona

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa Nathan bo ci uwierze!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Pomogłaś ;)
      Pasemka;) Hmm...
      Ach...
      No dobrze, nie smutam się ;)
      Dzięki dzięki! :*

      Zobaczysz jeszcze!

      Usuń
  6. No zawiodłaś mnie- JAK MOGŁAŚ CHOĆ PRZEZ CHWILE POMYŚLEĆ ŻE ROZDZIAŁ SIE NIE PODOBA I ŻE NAS ZAWIODŁAŚ!!?? Jak mogłaś!? :3
    Jest rewelacyjny!!
    Axel modelem *o*
    Hahahaha chciałabym to zobaczyc xD
    Hej, jak potrzebowałas pomocy, to przepraszam bardzo ja tu leże i leże i czekam ;P
    Jestę miszczę painta ;_; xd
    Nie moge sie doczekac meczu! *O* <3
    Przepraszam ze dopiero teraz i znow spóźniona ( T.T ) ale po weselu musiałam blogi na raty czytać xDD
    Pisz szybciutko!!!!!!!!!!!!
    Weeeeeeeeny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? No nie wiem...
      Dzięki
      Wiedziałam
      No...
      To miałabyć niespodzianka...
      Wierzę
      No
      Spoko
      Spoko, wy też
      Dzięęęęęęęęęęęęęęęki :*

      Usuń
  7. Genialne :D
    Axel modelem ♥.♥ I niebieskie włosy? :D Jemu we wszystkim ładnie :D

    To było genialne, wcale nie zawiodłaś, nawet nie próbuj tak myśleć. Świetnie piszesz :D

    Czekam na następny i życzę Weeeeeeny :3

    OdpowiedzUsuń